Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog
 Cherry's thoughts. 🍒

'' A man who writes, is never alone. ''

TE IUBESC!

TE IUBESC!
Tu ştii ce simt eu când te văd? Ce simt când mă săruți? Când mă cuprinzi cu brațele tale, asemenea unor aripi de înger? Când mă ții strâns de mână? Ce simt când îmi sopteşti că mă iubeşti? Poate ştii. Sau poate nu ştii. Dar haide să îți spun, iubitule, că tu mă faci să simt multe. Mă faci să îți simt iubirea pe care ți-aş putea-o simți şi de la 1000 de kilometri distanță. Mă faci să simt că am tot ce mi-aş putea dori vreodată. Şi chiar am, pe tine. Mă faci să simt fericire. Şi câtă fericire! Din acea persoană aproape depresivă, am ajuns, datorită ție, să fiu cea mai fericită, să zâmbesc zi de zi, tu fiind motivul zâmbetului meu, şi să-mi doresc a trăi veşnic, doar cu tine. Iubitul meu, tu ştii câte poți face cu ale tale mângâieri? Poți să alungi orice gram de tristețe, dar să şi provoci apariția a miilor de stoluri de fluturaşi în stomacul meu, în tot corpul. Mi-ai mângâiat sufletul, cunoşti fiecare colțişor din el. Îmi cunoşti toate părțile întunecate şi ai învățat cum să le iubeşti. Cum aş putea să îți mulțumesc pentru asta?.. Mhm, dar oare tu ştii şi că ochii tăi căprui sunt cei mai frumoşi ochi pe care i-am văzut vreodată? Singurii ochi care m-au privit şi mă privesc cu iubire. Singurii ochi în căror nuanță mă pierd de fiecare dată. Ochi în care eu sunt cea mai frumoasă. Ştii că în minte îmi apare doar chipul tău? Ti l-aş admira zi şi noapte şi tot nu mi-ar ajunge. Vreau mai mult şi mai mult mereu. Te vreau doar pe tine mereu. Pe tine, trup şi suflet, mereu. Te ador! Te ador cel mai mult! Tu, om perfect ce mi-ai făcut viața mai frumoasă ca oricând, ştii că te iubesc? Da, te iubesc, să ştii. Te iubesc mai mult decât pe mine, mai mult decât orice, şi crede-mă că nimeni, niciodată, n-o să te iubească cum te iubesc eu. Eu te iubesc sincer. Îți iubesc sufletul, care chiar dacă a trecut prin atâtea lupte, totuşi a avut curajul să mi se deschidă. Şi profit din plin de acest fapt iubindu-te necondiționat, arătându-ți că tu eşti totul pentru mine şi sprijinindu-te şi suştinându-te atunci când ai nevoie, şi nu numai. Nu vreau să te dezamăgesc. Nu vreau să te fac să-ți regreți nicio secundă alegerea. Sunt aşa norocoasă. Ai fi putut să alegi pe oricare altă fată mai frumoasă, mai deşteaptă. Dar m-ai ales pe mine. Te iubesc, înger căzut din cer. Te iubeeeesc! Te rog să nu uiți asta!
Share this post
Repost0
To be informed of the latest articles, subscribe: