Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog
 Cherry's thoughts. 🍒

'' A man who writes, is never alone. ''

Împlinirea și fericirea au venit o dată cu tine, și dacă tu n-ai fi, n-aș mai fi nici eu, pentru că eu... am devenit tu.

Împlinirea și fericirea au venit o dată cu tine, și dacă tu n-ai fi, n-aș mai fi nici eu, pentru că eu... am devenit tu.
Când m-ai privit prima oară, când mi-ai zâmbit prima oară, am simțit că mă topesc sub intensitatea privirii tale. Ai pătruns în viața mea, o dată cu primele raze de soare ce anunță răsăritul. Mi-ai luminat întreaga existență prin simpla ta prezență, m-ai învățat să renasc cu fiecare răsărit și apus de soare. M-ai învățat să admir nuferii multicolori, curcubeele, ploile de argint ce picură din stele... Ești steaua de pe cortina catifelată a nopții ce mă-nsoțește pe drumurile lungi ale sorții. Ai fost, ești și vei fii, îngerul și minunea vieții mele!
Sunt atât de fericită când îți e dor de mine, când inima ta o vrea pe a mea, când nu există nici un sens al timpului, când ești cântecul meu ce se cântă atât de ușor. Nimic mai mult de spus, nimic altceva de făcut, și sunt atât de albastră, în liniștea mea, când sunt treaza în noapte. Sunt atât de fericită când ajungi la mine, când sufletele noastre se aliniază, nu e cuvânt mai sublim. Ești armonia mea în oceanul ăsta imens. Vreau să fii în inima mea, să îi asculți dragostea și dorul cu care îți strigă numele și să îi ștergi durerea. Sunt atât de fericită când mă săruți, când mă îmbrățișezi, când mă aduci în nebunie să te vreau și mai mult.. Și nici nu realizezi cât de mult! Tu poți opri ploaia și îmi poți striga numele, doar tu, când ștergi orice urmă de durere. Sunt atât de fericită când ești alături de mine, și oriunde aș fi ești tot ceea ce am nevoie. Pentru că atunci sunt fericită.
Te iubesc și nu înțeleg cum ar fi posibil să existe alte multe lucruri mai importante decât faptul că eu te iubesc pe tine. Te iubesc acum, aici, atât cât pot, atât cât știu...te iubesc în fiecare cuvânt pe care n-am apucat încă să ți-l spun...pentru fiecare lacrimă născută de dorul tău, pentru fiecare teamă de-a ta pe care n-o vei mărturisi nimănui, pentru toate privirile și strângerile în brațe. Te iubesc oricum ai fi, oricum aș fi eu. Ești gândul care mă înmoaie și mă face să visez, să scriu rânduri întregi despre iubire, să uit de restul lumii și de timpul care trece atât de repede. Te iubesc și asta îmi dă curaj să spun oricui mă întreabă, fără să îmi pese cât de fraieră mă cred unii sau cât de mult râd alții. Te iubesc așa cum mulți nu știu să spună sau să simtă. Te iubesc pentru că nu mai știu ce am fost înainte să apari tu și pentru că nu voi mai fi la fel. Te iubesc așa, întreg, nu pe bucăți, nu pe fragmente și pentru că ești mai important decât mine. Te iubesc pentru toate gândurile bune pe care, iubitule, le-am găsit în mintea mea, pentru toate emoțiile, frământările, așteptările, dorințele, tristețile și bucuriile...și nu în ultimul rând pentru căldura din ochii tăi și pentru blândețea și seninătatea ta. Dacă ar fi să mai iubesc vreodată și aș putea să aleg, aș vrea să te iubesc pe tine din nou, fără nici o îndoială. Pentru tine vreau să trăiesc, pentru tine vreau să iubesc, să visez și să iert.
Vreau să-mi las pașii să găsească ei singuri calea spre împlinirea viselor, pentru că numai tu ești în ochii mei, în gândul meu, în inima și în sufletul meu, ești totul și ești peste tot în jurul meu. Închide doar ochii și ascultă ce îți spun...te iubesc, te admir, te ador și te doresc numai al meu să fii mereu. Te iubesc, din tot sufletul! Eu te iubesc cel mai mult, sunt sigură că eu te-am iubit cel mai mult și sunt sigură că eu te voi iubi mereu... cel mai mult! Ești totul în viața mea. Te ador! Te iubesc! Sunt fericită că te-am ales pe tine, sunt fericită că exiști în viața mea, tu ai umplut acel gol din inima mea pustiită de lacrimi și de un dor nemărginit. Dragostea mea, doar ție ți-o dăruiesc, cheia inimii mele în dar tu s-o primești, și vei fi mereu stăpân doar tu la poarta sa, și atunci voi fi doar eu, mireasa ta! TE IUBESC nu doar pentru ceea ce ești, ci pentru ceea ce sunt eu când sunt cu tine. TE IUBESC pentru că mă ajuți să fac din viața mea nu o tavernă, ci un templu, din faptele mele de zi cu zi... nu un reproș, ci un cântec..știi să asculți? Auzi vântul la fereastră? Auzi păsările care vin și pleacă ducând și aducând primăvara? Știi ce-i nostalgia? Numai sufletul meu te trezește, căci se aude din depărtare un strigăt: TE IUBESC! Cu tine am descoperit fericirea. Fericirea care mă face să simt că trăiesc cu adevărat ești tu. Tu dimineața, tu când mă alinți, tu când mă cerți, tu când mă atingi. Împlinirea și fericirea au venit o dată cu tine, și dacă tu n-ai fi, n-aș mai fi nici eu, pentru că eu... am devenit tu. Trăiesc prin tine fiecare clipă a vieții și o voi trăi până la moarte. Te iubesc de un infinit de universuri plus încă unul. Mereu!
...tu ești raza mea de soare, ce luminează întunericul sufletului meu; tu ești aerul pe care-l respir clipă de clipă și apa fără de care aș muri; aș mai vrea să pot spune că ești și jumătatea inimii mele, dar nu pot pentru că tu ești chiar inima mea. Și ia gândește-te, crezi că aș putea trăi fără ea?! Îmi închipui că suntem doar noi doi, dansăm pe stele și păsările, ploaia, vântul, toate... s-au oprit... pentru noi. Pentru NOI DOI! Credeam că dragostea înseamnă o adevărată condamnare la suferință, dar datorită ție am aflat că a te îndrăgosti e ca și cum te-ai trezi pentru a trăi din nou. Acum totul pare schimbat în jur... oamenii, natura, par mai buni, mai calmi, mai puri... timpul parcă s-a oprit în loc numai pentru noi doi; pentru că tu ești cel mai bun lucru care mi s-a întâmplat în viața mea! Pentru mine ești cel mai frumos vis. Atunci când mi-ai scris pentru prima dată ceea ce simți pentru mine am simțit că m-am născut din nou și trăiesc într-o lume de vis și e atât de frumos. Am nevoie de tine! Am nevoie de cuvintele tale! Am nevoie de vocea ta!
Numai Dumnezeu a putut inventa această iubire. Ceva asemănător am visat o dată, dar nu era la fel, pentru că în vis porțile cerului sunt deschise pentru mine. Mi-am dat seama târziu că viața merită trăită, dar niciodată nu-i târziu să te iubesc, să îți dovedesc că TE IUBESC. A fost de-ajuns doar o privire, atunci când noi ne-am întâlnit și parca ne știam de-o viață și inimile-au tresărit. Iar tu de mâna m-ai cuprins, și eu știam că-ncepe-un vis din care amândoi n-am vrea nicicând ca să mai fim treziți.
Îți mulțumesc ție iubire, pentru dragostea ta!
Îi mulțumesc lui Dumnezeu pentru această poveste de dragoste!
Share this post
Repost0
To be informed of the latest articles, subscribe: