Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog
 Cherry's thoughts. 🍒

'' A man who writes, is never alone. ''

De la sora mai mică la sora mai mare

 De la sora mai mică la sora mai mare

Ca tot ai vrut sa ti scriu ceva aici, la mine pe blog, ti am scris.😹

Draga surioara,

Felicitări, ai câștigat prestigiosul titlu de a fi jumătatea mea mai buna. Acum ești legata de mine pentru totdeauna. Ai fost o surpriza pentru mine si ma bucur ca exiști. Cand ma uit la viata mea, pot spune ca nu ma pot imagina fără tine. Probabil ca ar trebui sa îți mulțumesc pentru lucrurile pe care le-ai facut pentru mine. Iti sunt recunoscătoare ca m-ai protejat și m-ai iubit necondiționat. Iti mulțumesc pentru ca ai fost acolo pentru mine si m-ai ajutat sa trec peste toate problemele; ai plâns cu mine la greu, m-ai ținut in brate si mi-ai oferit consolare când nimeni nu ma înțelegea si te-ai bucurat pentru mine când eram fericita. Când am trecut prin unele dintre cele mai dificile zile din viata mea.. tu ai fost acolo. Nu trebuia sa spui nimic, doar prezenta ta ma făcea sa ma simt mai bine. Am avut si noi dificultățile noastre… ca orice surori. Dar sunt fericita ca am trecut peste ele. Iti mulțumesc ca ești în continuare cea mai buna prietena a mea. Iti mulțumesc ca nu ai plecat de lângă mine când toată lumea m-a părăsit. Iti mulțumesc ca nu m-ai lăsat niciodată pentru alții… Iti mulțumesc ca nu ma judeci.. Iti mulțumesc pentru ca îmi spui ce am nevoie sa aud, chiar și atunci când nu merit… Iti mulțumesc pentru ca ma păstrezi în inima ta… Iti mulțumesc pentru ca ești cealaltă jumătate a mea, cea mai buna prietena a mea, sora mea. Nu exista cuvinte pentru a descrie relația unica pe care o avem. Iti mulțumesc de milioane de ori pentru ca ma iubești. Uneori te urăsc… dar întotdeauna te iubesc! Poate ca nu mereu îți zic ca te iubesc dar îți sunt alături chiar daca tu nu ai mereu ochi sa vezi.. Poate ca nu sunt eu cea mai perfecta sora, cea mai cuminte sa cea mai inteligenta ,insa am o calitate și anume aceea de a te iubi . Știu ca ești poate cea mai încăpățânată persoana pe care o cunosc. Ești inteligenta ,cuminte ,darnica, dulce,săritoare,frumoasa,descurcăreață și mereu m-ai ajutat. Deși nu pare,suntem surori. Si sincer nu te-as înlocui cu nimeni, căci tu ma faci sa rad când plâng, căci tu ma scoți din belele ,căci tu ești când ei nu sunt. Te uiți la ea și vezi o femeie sigură pe ea și puternică, iar deciziile par a fi gândite până la cel mai mic detaliu. Câteodată mi-aș dori să fiu și eu ca ea: realistă, cu picioarele pe pământ și stăpână pe mine. Doar cateodata.. De ce doar câteodată? Păi dacă am fi amândouă la fel, n-am mai fi cum suntem acum: Cele mai bune prietene. Îţi transmit că eşti unică doar din simplul fapt că eşti tu şi eşti cea mai bună soră pe care o poate avea o fată! Te iubesc în multe feluri, de multe ori! ❤


Cu draga, sora ta mai mică! 😊

Share this post
Repost0
To be informed of the latest articles, subscribe: